O nas O nas

Kielce wczoraj dziś jutro jest magazynem ukazującym się kwartalnie, w czterech edycjach: Wiosna, Lato, Jesień , Zima. Jest to pismo o charakterze informacyjno-promocyjnym. Artykuły edytowane są w języku polskim i angielskim ( lub innym według potrzeb). Podejmuje problematykę gospodarczą Kielc i regionu, pokazuje dokonania oraz możliwości dalszego rozwoju. Prezentuje firmy, istotne z punktu widzenia gospodarki nie tylko lokalnej. Współpracujemy zarówno z Prezydentem Miasta Kielce jak i Marszałkiem Województwa Świętokrzyskiego. Magazyn jest obecny na rynku mediów od 2000 roku.
„Świętokrzyskie wczoraj dziś jutro” jest magazynem, który wydawany jest okazjonalnie, bez określania częstotliwości, zgodnie z zapotrzebowaniem klienta. Poza problematyką gospodarczą magazyn prezentuje walory turystyczne i rekreacyjne Świętokrzyskiego.
Przyjmujemy zlecenia na inne publikacje, wykonanie reklam oraz produktów związanych z reklamą. Współpracujemy z najlepszymi grafikami i fotografikami, gwarantujemy wysoką jakość naszych prac, dotrzymujemy terminów realizacji.
 

Maria Malinowska

   O nas Gdzie nas znajdziecie

Gdzie nas znajdziecie?

Distributed free in Business centres in Kielce (Kielce Trade Fairs);
Major hotels in Kielce (Świętokrzyski, Uroczysko, Łysogóry, Echo, Leśny Dwór, Pod Złotą Różą, Qubus, Kameralny, Kongresowy, Tęczowy Młyn, Ibis);
Tourist information offices: Staropolska Chamber of Commerce & Industry, Świętokrzyskie Regional Development Agency; Banks;
Cultural Centres (Nationa! Museum in Kielce);
Świętokrzyskie Province Office, The Jan Kochanowski University, Kielce University of Technology and University of Bremen.
 

   O nas Kontakt

Kontakt
  • Redaktor naczelna
    Maria Malinowska,
    tel. 601 466 408
    e-mail:
    mariamal@op.pl
     
  • Redaguje zespół
    Adres redakcji:
    ul. Kościuszki 11
    25-310 Kielce
    e-mail:
    redakcja@magazynkielce.pl

 

   Aktualności Aktualności

Sabat czarownic, czyli przebojowy przekładaniec. Sabat czarownic, czyli przebojowy przekładaniec.

Ani piłkarski hit Brazylia – Włochy, ani filmowy przebój „Speed” z Sandrą Bullock w roli głównej nie okazały się wystarczającą konkurencją dla telewizyjnej relacji ze świętokrzyskiego „Sabatu Czarownic”. Czwarta już edycja tego wydarzenia zgromadziła przed telewizorami ponad 2,1 mln widzów. Emitowany na żywo 25 czerwca kielecki koncert z udziałem całej plejady gwiazd estrady, okazał się najchętniej oglądanym programem spośród wszystkich nadawanych w tym samym czasie przez stacje telewizyjne.       
Zanim „Sabat” się zaczął, TVP 2 wyemitowała piętnaście dwuminutowych felietonów, prezentujących warte odwiedzenia zakątki regionu świętokrzyskiego. Polscy telewidzowie mogli usłyszeć o atrakcjach Wiślicy, Pińczowa, Krajna, Bodzentyna, Golejowa, Solca Zdroju i Buska Zdroju. Na antenie zaprezentowano też pięć zwiastunów, zapowiadających koncert, ilustrowanych zdjęciami atrakcji turystycznych  regionu. Wszystko to – wraz z samą organizacją koncertu – było możliwe dzięki dofinansowaniu projektu „Turystyczna promocja regionu świętokrzyskiego poprzez produkcje audiowizualne, PR, reklamę oraz inne nowoczesne instrumenty i narzędzia”, jakie Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Święto-krzyskiego uzyskała z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 – 2013.

Podczas „Sabatu” publiczność, zgromadzona w wypełnionym do ostatniego miejsca amfiteatrze na Kadzielni, mogła podziwiać zarówno legendy polskiego rocka, jak i najbardziej popularnych wykonawców młodego pokolenia. Na scenie zaprezentowały się więc zarówno takie gwiazdy jak Perfect, Budka Suflera, Dżem i Lombard,  jak również Enej, Sylwia Grzeszczak, czy Rafał Brzozowski. W tym swoistym przekładańcu przebojów, stylów i muzycznych epok można było usłyszeć nieśmiertelne „Autobiografię” i „Takie tango”, ale też całkiem współczesne „Skrzydlate ręce” i „Tak blisko”. A oprócz tego na przykład takie „rodzynki” jak niezwykle ekspresyjne wykonanie przez Natalię Sikorę (tegoroczną laureatkę programu The Voice of Poland) przeboju Janis Joplin „Cry baby”. Na scenie można też było zobaczyć – i usłyszeć –  między innymi Natalię Szroeder, Art Color Ballet, Kielecki Teatr Tańca i świętokrzyską drużynę z programu „Bitwa na Głosy”. Równie dobrze mogli więc się bawić słuchacze ze wszystkich pokoleń. Nic dziwnego, że koncert, brawurowo poprowadzony przez Katarzynę Pakosińską i Katarzynę Zielińską, został przez publiczność entuzjastycznie przyjęty.

Niekoronowanym przebojem tegorocznej edycji „Sabatu Czarownic” okazała się piosenka „Świętokrzyskie style”, zaprezentowana przez Kabaret Skeczów Męczących. Satyryczne nawiązanie do regionalnych atrakcji i zwyczajów, okraszone towarzyszącym występem pań z zespołu „Bęczkowianie” i teledyskiem, na którym pokazano ujęcia m.in. z Pacanowa, Bałtowa, Tokarni, Sandomierza, Buska i Kielc wzbudziło prawdziwy aplauz widowni. Nie tylko zresztą tej bezpośrednio oglądającej koncert. „Świętokrzyskie style” szybko stały się też przebojem Internetu; w ciągu kilku tygodni od premiery piosenkę tę odtworzyło na swoich komputerach ponad milion internautów.

Prawdziwym logistycznym i technicznym wyzwaniem była  sama organizacja „Sabatu”. Tylko elementy scenografii, nawiązującej w tym roku do symboliki sztuki tatuażu, ważyły czterdzieści ton, a więc mniej więcej tyle, co… dużych rozmiarów czołg. Kolejne dziesięć ton to waga elementów oświetleniowych sceny, wśród których było 5 kilometrów kabli i ponad sześćset równego rodzaju lamp.

– „Sabat Czarownic” jest już naszą świętokrzyską marką – mówi Kazimierz Kotowski, członek Zarządu Województwa Świętokrzyskiego. – Ci, którzy mieli okazję oglądać show na żywo w amfiteatrze „Kadzielnia” na pewno zgodzą się z tym, że atmosfera była prawdziwie magiczna i z pełnym przekonaniem można powiedzieć, że udało nam się stworzyć imprezę, która śmiało może konkurować z czołowymi tego typu przedsięwzięciami w kraju. Cieszę się, że relacja z koncertu była tak chętnie oglądana. Mam nadzieję, że dzięki temu w nasze strony jeszcze chętniej będą przyjeżdżać turyści z całego kraju.


Paweł Halicki
 

Sabat czarownic, czyli przebojowy przekładaniec. Powrót do listy artykułów